منتدى اسلامى يهدف لاعلاء كلمه الله لابعد الحدود
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخولورود وأزهارموقع البرامج الاسلاميةصفحتنا على الفيسبوك

شاطر | 
 

 هل تقبلونى بينكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
خديجه



انثى عدد الرسائل : 109
العمر : 35
العمل/الترفيه : اعمل ف طاعه ربى و زوجى ورعايه ابنائى
المزاج : الحمد لله
تاريخ التسجيل : 27/05/2011

مُساهمةموضوع: هل تقبلونى بينكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت مايو 28, 2011 2:52 am


[السلام عليكم ورحمه الله وبركانه


انا بيععجبنى منتداكم كتير
بس بحسه فقير من التطوير
ليه ما بتطوروه
ليه ما بتراعوه
فينه الادمن
فين مسؤلى التنشيط

اتمنى انكو تقبلونى لاكون
محاوله ربما تنجح

ف تطوير هالصرح الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عمو عبد الله1
مشرف دار الحبيب المصطفى
مشرف دار الحبيب المصطفى
avatar

ذكر عدد الرسائل : 565
العمر : 61
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل تقبلونى بينكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت مايو 28, 2011 12:31 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

اهلا وسهلا بيكي ابنتي العزيزة بارك الله فيكي واسعدك ورزقك رضاه

في البداية نرحب بتسجيلك بيننا ونتمنى ان تكوني من اعضاء هذا المنتدى النشطين

ونتمنى ان تساعدينا في تطويره والاشراف على بعض اقسامه لو كان عندك الرغبة في التطوير

ولك الاجر ان شاء الله تعالى

بارك الله فيكم جميعا وحفظك وابناءك من كل سوء
ودمتم بخير


_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
خديجه



انثى عدد الرسائل : 109
العمر : 35
العمل/الترفيه : اعمل ف طاعه ربى و زوجى ورعايه ابنائى
المزاج : الحمد لله
تاريخ التسجيل : 27/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: هل تقبلونى بينكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   السبت مايو 28, 2011 5:30 pm



عمو عبد الله
اشكرك لاهتمامك بالرد

لاينفع التغير من جهه واحده

انا اقترح

تغيير الشكل العام للمنتدى(للتشجيع)

تانى شيئ لو تقدر عمى تسندعى الاعضاء القداما
باولويه الاخلاق والنشاط

والاهم استدعاء الادمن
من الاصول ال ينشا خير يكمله
ولا ايه يا عمى

اخير وصع خطه للتطوير والتنشيط
باشتراك الاعضاء جميعا

اتمنى الرد
ع اقنرحاتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عمو عبد الله1
مشرف دار الحبيب المصطفى
مشرف دار الحبيب المصطفى
avatar

ذكر عدد الرسائل : 565
العمر : 61
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل تقبلونى بينكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد مايو 29, 2011 1:09 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاة والسلام على محمد سيد المرسلين وعلى اله وصحبه اجمعين
اما بعد
لقد اجدت في اقتراحاتك يا ابنتي وكلامك صحيح 100 في 100
منذ اكثر من سنة حالت ضروف في ابتعاد الادمن (فجر ) بعد زواجها وبعد ان رزقت بطفلتها (جمينة) رعاها الله وحمها وجعلها من الصالحات
هذا المنتدى كما ترين كان من اروع ما يكون في نشاط اعضاءة وكان كخلية النحل وكانت فجر تجمعهم دوما في منافسة المشاركات الجميلة وتحقيق هدف المنتدى الاسمى
الان فجر ليس لديها خط انترنيت واغلب الاعضاء القدامى اما في انشغال الدراسة او الحياة

ادارة المنتدى لحد الان لدي بعد ان وضعتها فجر امانة عندي لحين عودتها وما زلت اتابع المنتدى وكما تعلمين يا ابنتي ان المنتدى يحتاج الى نشاط الشباب ليستمر ويتطور
وهذه امانة تستطيعون حملها بمجهود الجميع كما تعلمين بعض المشرفين والمشرفات مازالوا يتابعون ونحن بحاجة اصلا الى اعضاء تهتم بتاسيس قاعدة المنتدى وديموميته وكما يقول المثل
(يد واحدة لاتصفق) اليوم قرات جميع مشاركاتك الرائعة بلا مجاملة وذكرتني بلامس حين كان الاعضاء يتنافسون في الرد والمشاركات والنقاشات وتستطيعين ان تتصفحي المنتدى والمنارات الموجودة في اقسام المنتدى لاخذ فكرة عن المنتدى


اشكرك يا ابنتي على جهودك هذه واتمنى لكي التوفيق وجزاك الله بكل حرف تكتبيه في سبيل الخير الف حسنة
واتمنى ان يعود المنتدى بجهودك الى سابق عهده
وانا مستعد لتنفيذ ما ترين مناسبا لتحقيق هدف المنتدى الاساس

ودمتم بخير والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته


_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ام اياد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى عدد الرسائل : 512
العمر : 32
العمل/الترفيه : حاصله على ليسانس آداب وتربيه
المزاج : متزن
تاريخ التسجيل : 28/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل تقبلونى بينكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين مايو 30, 2011 2:38 pm

هلا والله


اهلا بيكى معانا ياقمر فى المنتدى.....بالنسبه لمنتدى فجر الامه هو غالى عندى جدا ...لانه اول منتدى اتعلم فيه ازاى اكتب موضوع وازاى اشارك وكانت فجر ليها فضل فى انى اتعلم الكلام دة ....انا كتبت فترة وبعدين لما لاقيت مفيش تفاعل اوى ...سكت ....زى ما عمو عبد الله قالك كدة ايد لوحدها لا تصفق ...مفيش مانع لو في تفاعل انى اشارك تانى معاكم يااااااااااااااااااااااااااريت ...وحقيقي اسعدنا تواجدك معانا وياريت تكونى سبب فى تنشيط المنتدى ....وانا أؤيد رأيك فى اننا نغير شكل المنتدى ومظهره وعمو عبد الله بعد ما يغيره يبعت دعوات عالاميل للاعضاء او رسايل ونجمع اكبر عدد من الاعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هل تقبلونى بينكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
فجر الأمه :: الدار العامه :: منارة الترحيب بالاعضاء-
انتقل الى: